Twee gediplomeerde tafeltennistrainers rijker

3 april 2015

Tafeltennisvereniging Staphorst is twee gediplomeerde tafeltennistrainers rijker:

Trea Woudsma en Sibrand Hassing hebben hun studie TT2 met succes afgerond.

Vrijdag 20 maart werd het laatste deel van de opleiding (praktijk) afgenomen bij de Tafeltennisvereniging Smash ’70 in Hattem. Beiden moesten een training in elkaar draaien voor een aantal jeugdleden van TTV Smash ’70. Voor het behalen van het TT2 diploma werden Trea en Sibrand door de vereniging in de bloemen gezet.

Tafeltennisvereniging Staphorst is een kleine gezellige en actieve vereniging die wel wat extra leden kan gebruiken. Doormiddel van een flyer wervingsactie die op de site staat, hoopt de vereniging nieuwe leden te verwelkomen. Ook op scholen, sporthal, gymzalen en supermarkten zullen nog flyers aangeboden c.q. opgehangen worden.