Jeugdkampioenen 2e klasse voorjaar 2015

27 april 2015

Het 1e Staphorster jeugdteam met shirtsponsoring van Installatiebedrijf Stegeman moest zaterdag hun laatste wedstrijd van de voojaarscompetitie thuis spelen tegen 1e team van De Veluwe uit Apeldoorn. Erik Jan Tuin, Arnout Huls en Jannick Jansen waren gebrand op een goed resultaat, maar kregen het behoorlijk te verduren. Het kampioensteam in de 2e klasse moesten alle zeilen bijzetten, het geluk zat hen niet altijd mee. Jannick won alle drie enkelpartijen, Erik Jan kwam tot twee maal winst, Arnout moest het dit keer met één gewonnen enkelpartij doen. Arnout en Jannick wonnen ook het dubbel. Eindstand 7-3 voor Staphorst 1. Tussen de wedstrijden door werd het team gehuldigd door voorzitter Trea Woudsma. Het is een primeur en een geweldige uitdaging dat er weer een Staphorster jeugdteam mag uitkomen in de 1e klasse.