Sportweek 2015

4 maart 2015

De Staphorster schooljeugd tafeltenniste mee in de Sportweek 2015:

Voor de zevende maal heeft de Tafeltennisvereniging Staphorst deelgenomen aan de sportweek, welke in de voorjaarsvakantie gehouden werd in de sporthal aan de Hoogeweg. De hele week en zo ook vrijdagmiddag 27 februari waren plm. 65 leerlingen van alle basisscholen uit de gemeente Staphorst naar de sporthal toegekomen. Tussen 14.00 uur en 17.00 uur was het een drukte van belang bij de verenigingen van de Tafeltennis, Judo en Karate.
Voor elke leeftijdsgroep was één uur uitgetrokken, Met behulp van het zgn. Table Stars pakket werd er tot groot vermaak het spelletjescircuit doorlopen.
Ook maakte de tafeltennis serveerrobot deel uit van dit circuit en werd de nieuwe iPONG tafel (kleine tafeltennistafel) zo nu en dan uitgeprobeerd. Jeugdleden demonstreerden wat het tafeltennissen zo leuk en spannend maakt. De senior en jeugdleden van de vereniging begeleiden de kinderen en gaven de kinderen de nodige aanwijzingen.
Tafeltennis is een sport die op ieder niveau met veel plezier beoefend kan worden. Nieuwe leden zijn van harte welkom, zowel jong als oud kunnen vier weken gratis meetrainen. Op maandagavond begint de eerste training vanaf 19.00 uur in de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat.