Diederik Steunenberg jeugdtoernooi 2015

15 januari 2015

Ondanks tomeloze inzet geen prijzen op het Diederik Steunenberg jeugd tafeltennistoernooi:

Zaterdag 9 januari 2015 werd het Diederik Steunenberg jeugd tafeltennistoernooi in Zwolle gehouden. De tafeltennisvereniging TT Zwolle organiseerde dit toernooi ter nagedachtenis aan het in 2008 plotseling overleden jeugd tafeltennistalent Diederik Steunenberg. Het Diederik Steunenberg toernooi is gekoppeld aan het Zwols Dierenasiel. Als er geld overgehouden wordt dan gaat de winst naar het Zwolse dierenasiel. Ongeveer 110 jongens en meisjes kwamen meedoen aan de 5e editie van dit toernooi.
Drie jeugdleden van de Tafeltennisvereniging Staphorst waren bij dit toernooi van de partij, t.w. Hester de Boer, Klaas Jan Vos en William Slager. In verschillende poules was Hester ingedeeld in de D-klasse, Klaas Jan en William in de C-klasse. Na de poulewedstrijden werden de 1e twee uit de poule doorgeplaatst naar het hoofdronde,, de nummers 3 t/m. 5 ging naar de troostronde.
Hester kwam als 2e uit de poule en Klaas Jan en William beiden als 4e. in de volgend e ronde was de concurrentie nog groter. De Staphorster spelers hebben prima gespeeld, helaas gingen Hester, Klaas Jan en William niet door naar de finale.