Familie kerst dubbeltoernooi

21 december 2014

Familie kerst dubbeltoernooi werd een gezellige happening:

Zaterdagmorgen werd door de tafeltennisvereniging Staphorst een tafeltennis familie kerst dubbeltoernooi in de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat georganiseerd.

Er waren 16 deelnemers, een tafeltennislid was aan een familielid gekoppeld. De acht samengestelde koppels werden over twee poules verdeeld.
De deelnemers, mama’s, papa’s, broers en dochters waren bijzonder fanatiek. Technische tips werden er gegeven en er werd om elk punt gevochten.
Na de poule wedstrijden werd er een volgende ronde gespeeld waarbij de nummers 1e, 2e, 3e en 4e uit de beide poules tegen elkaar uitkwamen. De uiteindelijke uitslag kwam als volgt uit de bus.

1e Sibrand en Lucas
2e Hester en Henk
3e Trea en Klaas
4e William en Klaasje
5e Albert en Quido
6e Basten en Linda
7e Klaas Jan en Alexander
8e Lotte en Alie

Aan het eind van deze gezellige ochtend werden de prijzen door voorzitter Trea Woudsma uitgereikt.
Iedere koppel kreeg als dank voor hun deelname een kerststol mee naar huis.
Gezien de positieve reacties is dit toernooi volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar.

Foto: Henk van Hien