Nieuwe shirts voor 1e seniorenteam

26 oktober 2014

Haarmode Dick Heuckeroth en Knipp & Ko schenkt nieuwe shirts aan Staphorster tafeltennisteam:

Haarmode Dick Heuckeroth en Knipp & Ko heeft het 1e senioren team van de Tafeltennisvereniging Staphorst nieuwe shirts geschonken. De TTV Staphorst, één van de kleinste actieve verenigingen van Staphorst is er heel blij mee, omdat de vorige shirts aan vervanging toe waren. Dicky Heuckeroth kwam maandagavond hoogstpersoonlijk naar de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat en ging samen met het team op de foto. Dicky werd van harte bedankt en kreeg voor deze gelegenheid een bos bloemen aangeboden. Haarmode Dick Heuckeroth & Knipp & Ko heeft een voorliefde voor de tafeltennissport en draagt deze sport een warm hart toe. Sibrand Hassing, Albert Kuiper, Hans Logtenberg, Trea Woudsma en Heysam Avakhti zijn bijzonder in hun sas met de shirts en zullen de naam van hun de shirtsponsor in Staphorst en wijde omgeving de komende jaren gaan uitdragen.

v.l.n.r. Hans Logtenberg, Albert Kuiper, Dicky Heuckeroth, Sibrand Hassing, Trea Woudsma en Heysam Avakhti.
Foto: Erik Jan Tuin