Open kampioenschap Avereest 2014

1 september 2014

Staphorster tafeltennissers namen deel aan “Open kampioenschap van Avereest”.

Maar liefst 16 leden van de Tafeltennisvereniging Staphorst hebben zaterdag 30 augustus meegedaan aan het Open Kampioenschap van Avereest.
Dit jaarlijks terugkerend tafeltennisevenement werd in Dedemsvaart in sporthal De Citadel voor de 46e keer gehouden.
De jeugdleden Hester de Boer, Lotte Lotterman, Basten Moorman, Arnout Huls, Erik Jan Tuin, Klaas Jan Vos, Lennard Klosse, Jannick Jansen, Erik Dominé, William Slager, Ramon Mijnheer en de seniorleden Trea Woudsma, Sibrand Hassing, Ben Vos, Albert Kuiper en de vader van Ramon, Klaas Mijnheer zetten zaterdagmorgen koers richting Dedemsvaart.
Na een lange maar zeer sportieve dag met voorrondes, de troost en het hoofdtoernooi kon de balans opgemaakt worden voor de Staphorster tafeltennissers die het verst kwamen.
Trea Woudsma behaalde de halve finale hoofdtoernooi (enkel) in de C klasse, de finale was in zicht maar die miste ze op een haar na.

Jannick Jansen: 1e plaats hoofdtoernooi (enkel) in de E klasse
Klaas Jan Vos: 2e plaats troosttoernooi (enkel) in de F klasse.
Jannick Jansen en Arnout Huls: 2e plaats (dubbel) in de E klasse
William Slager en Klaas Jan Vos: 2e plaats (dubbel) in de F klasse