Tafeltennis Familie Dubbeltoernooi 2019

16 januari 2019

Het was zaterdagmorgen 12 januari 2019 weer super gezellig in de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat. Door de tafeltennisvereniging Staphorst werd weer het tafeltennis familie dubbeltoernooi georganiseerd. Albert Kuiper heette alle deelnemers van harte welkom en wenste iedereen een sportieve morgen toe. Met het oog op de competitie die binnenkort van start zal gaan is dit ook een prima moment om voor de nieuwelingen de regels van het dubbelspel “onder de knie” te krijgen. Bakkerij Ubak stelde voor dit toernooi de prijzen beschikbaar. In de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat waren 16 deelnemers, 8 duo’s  die in één poule de strijd met elkaar aangingen. De spelers waren bijzonder sportief, maar het fanatisme straalde er soms vanaf. Er werd om elk punt gestreden. Koffie, thee en/of frisdrank kon tussen de wedstrijden door genuttigd worden.
Aan het eind van deze gezellige ochtend werden de prijzen door Sibrand Hassing uitgereikt, ieder koppel ging met een lekker krentenbrood van bakker Ubak huiswaarts.

De uitslag:

1e         Hermen van Arnhem en Liander Veijer