Table Stars Evenement 10-03-2012

22 april 2012

Tafeltennisvereniging Staphorst heeft afgelopen zaterdagmiddag 10 maart een Tafeltennis Evenement gehouden. Kinderen van alle basisscholen (groep 5 t/m. 8 ) uit de gemeente Staphorst waren in de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat uitgenodigd om aan dit evenement deel te nemen.

Van 14.00-16.00 uur hebben de aanwezige kinderen zich uitgeleefd in het programma “Table Stars”. De belangstelling was aan de magere kant, maar zeventien kinderen hebben aan de oproep gehoor gegeven en konden zich op sportieve wijze uitleven. “Table Stars” is een uitdagend breedtesport programma van de NTTB, waarbij diverse thema’s centraal staan.

De kinderen volgen 6 stations (mikken, voetenwerk, balanceren, effect, jongleren, overspelen) en sluiten af met een ‘Rondje om de Tafel’. Iedereen kan een ster worden, de kinderen verdienen sterren om op hun diplomá te plakken. Table Stars is een kant-en-klaar pakket dat door scholen in samenwerking met de tafeltennisvereniging kan worden gegeven en georganiseerd. Zie www.tablestars.nl

Naast het “Table Stars” programma werden er door de oudere jeugd (groep 7-8) ook nog wedstrijdjes gespeeld. Iedereen kreeg een “Table Stars” diploma en een leuke sticker van de tafeltennisvereniging Staphorst mee naar huis. De nog aanwezige jeugd ging nog even op de foto.