Ledenwerfactie / Winnaar reactie Gastenboek

17 april 2012

31-05-2012: Tafeltennisvereniging Staphorst groeit gestaag:

Net als in de voorgaande maanden heeft de Tafeltennisvereniging Staphorst in de maand april en mei wederom drie nieuwe jeugdleden kunnen begroeten.
Wie voor minimaal één jaar lid word van de vereniging, krijgt gratis een nieuw tafeltennisbatje. De nieuwe jeugdleden Thijgo Dunnink en Wouter Vos, lid geworden in de maand april en Karlo Bloemert in de maand mei kregen uit handen van voorzitter Trea Woudsma een nieuw batje uitgereikt.

Foto 1:
De nieuwe jeugdleden Thijgo Dunnink en Wouter Vos, geflankeerd door trainer Wim Mensink en voorzitter Trea Woudsma.
Foto 2:
Ook Karlo Bloemert kreeg een nieuw tafeltennisbatje uit handen van voorzitter Trea Woudsma.

04-04-2012: Ledenwerfactie Tafeltennisvereniging Staphorst verlengd:

Net als in de periode december 2011 – januari 2012 heeft de Tafeltennisvereniging Staphorst in de periode februari – maart 2012 wederom twee nieuwe jeugdleden kunnen begroeten.
Wie in deze periode voor minimaal één jaar lid werd van de vereniging, krijgt gratis een nieuw tafeltennisbatje. Afgelopen maandag kregen deze twee nieuwe leden uit handen van voorzitter Trea Woudsma het nieuwe batje uitgereikt. Het bestuur heeft aangegeven dat deze ledenwerfactie minimaal doorloopt tot aan het einde van het tafeltennisseizoen 2011-2012.

Foto:
v.l.n.r. de nieuwe jeugdleden Machiel Haasjes en Herman Dunnink worden geflankeerd door trainer Wim Mensink en voorzitter Trea Woudsma

15-02-2012: Tafeltennisvereniging geeft broodmand cadeau:

In navolging op de ledenwerfactie in de periode december 2011 – januari 2012 van de Tafeltennisvereniging Staphorst, waarbij nieuwe leden een gratis batje kregen, had de vereniging ook een prijsje uitgeloofd voor de leukste reactie in het gastenboek op hun nieuwe website www.ttv-staphorst.nl
Het was Henk Meesters, eigenaar van de welbekende Staphorster fietsenzaak die door voorzitter Trea Woudsma met een broodmand werd verrast. De aanbeveling die Henk ingestuurd had luide:
Mooie site, duidelijk en overzichtelijk. Proficiat, als jullie in de competitie net zo strak presteren dan komt het helemaal goed met de club.

01-02-2012: Ledenwerfactie Tafeltennisvereniging werpt z’n vruchten af:

Met het introduceren van onze nieuwe website www.ttv-staphorst.nl heeft de tafeltennisvereniging Staphorst een ledenwerfactie op touw gezet. Wie er in de periode van december 2011 en januari 2012 voor minimaal één jaar lid werd van de vereniging, kreeg gratis een nieuw batje. Afgelopen maandag kregen vijf nieuwe leden uit handen van voorzitter Trea Woudsma het nieuwe batje uitgereikt. Het bestuur beraad zich nog of deze ledenwerfactie een vervolg zal krijgen.

Foto:
v.l.n.r. de nieuwe leden Hester de Boer, Basten Moorman, Nick Heide, Bryan Lubbers en Sander Troost met achter hun trainer Wim Mensink en voorzitter Trea Woudsma.