Clubkampioenschappen 2012

12 juni 2012

Sibrand (senioren), Erik Jan (jeugd A) en Machiel (jeugd B) clubkampioenen:

Met het spelen van het Countus Clubkampioenschap 2012 hebben leden van de Tafeltennisvereniging Staphorst het seizoen 2011-2012 op sportieve wijze afgesloten. Dit clubkampioenschap werd net als voorgaande jaren gesponsord door Countus Accountants + Adviseurs uit Staphorst. In de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat bonden vrijdagavond 8 juni de seniorleden de strijd aan om deze felbegeerde titel.
Op zaterdagmorgen 9 juni was de jeugd aan de beurt. Zowel bij de senioren als bij de jeugd  werden spannende duels uitgevochten, voordat de beslissing viel waren er heel wat zweetdruppels gevallen. In een gezellige ongedwongen sfeer waren vele ouders en belangstellenden zaterdagmorgen aanwezig om te zien hoe hun favorieten het er vanaf brachten. Bij de senioren
was bij het bepalen van de 3e t/m. de 5e plaats heel erg spannend, alle drie spelers kwamen uit op elk twee gewonnen partijen. Het onderling resultaat moest uitkomst bieden.

Uitslag senioren: Uitslag jeugd A: Uitslag jeugd B:
1e Sibrand Hassing
2e Albert Kuiper
3e Erik Bolding
4e Harry van der Wey
5e Hans Logtenberg
6e Carla Klompé
1e Erik Jan Tuin
2e Arnout Huls
3e Klaas Jan Vos
4e Lennard Klosse
1e Machiel Haasjes
2e Basten Moorman
3e Karlo Bloemert
4e Hester de Boer
5e Wouter Vos
6e Herman Dunnink
7e Bryan Lubbers
8e Thijgo Dunnink

Het bestuur van de Tafeltennisvereniging Staphorst kan terugkijken op een zeer geslaagd clubkampioenschap 2012. Alle deelnemers kregen een prijs uitgereikt namens sponsor Countus Accountants + Adviseurs. Zaterdagavond 9 juni werd het tafeltennisseizoen 2011-2012 afgesloten bij de Chinees. Vele leden waren met of zonder introducé aanwezig bij het wokken in Chinees restaurant Sun Palace.
Een aantal jeugdleden doet a.s. zaterdag mee aan het Diederik Steunenberg jeugdtoernooi in Zwolle en op 1 september staat het Open Avereest toernooi voor senioren en jeugd in Dedemsvaart gepland. Op maandagavond 3 september a.s. gaat het seizoen 2012-2013 met een eerste vrije speelavond van start. Een week later, op maandag 10 september is de eerste training gepland. De najaarscompetitie 2012 start in de week daarna, de vereniging heeft twee senioren en twee jeugdteams ingeschreven.