Sportweek 2013

24 februari 2013

22-02-2013: De schooljeugd tafeltennist met veel plezier in de Sportweek 2013:

Voor de vijfde maal heeft onze tafeltennisvereniging deelgenomen aan de sportweek, welke afgelopen week in de voorjaarsvakantie gehouden werd in de sporthal aan de Hoogeweg. De hele week en zo ook vrijdagmiddag 22 februari waren vele leerlingen van alle basisscholen uit de gemeente Staphorst naar de sporthal toegekomen. Tussen 14.00 uur en 17.00 uur was het een drukte van belang. Voor elke groep was één uur uitgetrokken, voor de jongste kinderen had Trea Woudsma een spelletjescircuit gebaseerd op tafeltennis en balspel in elkaar gezet. Trainer Wim Mensink demonstreerde met jeugd en seniorleden dat wat het tafeltennissen zo leuk en spannend maakt. De serveerrobot was voor velen een aangename kennismaking om een keer tegen te spelen. Tafeltennis is een sport die op ieder niveau met veel plezier beoefend kan worden. Trainer en geoefende spelers van de vereniging begeleiden de kinderen en gaven de kinderen de nodige aanwijzingen. Tafeltennisliefhebbers, zowel jong als oud kunnen vier weken gratis meetrainen. Op maandagavond begint de jeugd vanaf 18.45 uur in de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat.