Welpendag in Zwolle

28 mei 2013

Hester en Lotte deden mee aan Welpendag:

Vorige week zaterdag 18 mei hebben Hester de Boer en Lotte Lotterman, jeugdleden van de Tafeltennisvereniging Staphorst deelgenomen aan de Welpendag in Zwolle. Tafeltennis Zwolle organiseerde deze dag speciaal voor de tafeltennissende “Welpen” uit de afdeling Oost. Ongeveer 30 jeugdleden van meerdere verenigingen kwamen op deze activiteit af. Het begon om  10.00 uur met spelletjes, bal hooghouden, robot, zo laag mogelijk serveren, bekertjes omgooien, zo vaak mogelijk overspelen, voeten werk.
Tussen de middag kregen de kinderen een broodje knakworst en iets te drinken.
Daarna gingen ze competitie spelen. Alle nummers 1,2,3,4,5, werden toen weer bij elkaar in de poule gezet, de nummers 1 en 2 daarvan kregen een prijsje. Hester was tweede bij de poulewinnaars en eerste bij hooghouden (400x).

Uiteindelijk gingen alle deelnemers met een diploma en een prijsje naar huis.
De dames vonden het erg leuk!