Sibrand Hassing en Jannick Jansen clubkampioenen 2015

31 mei 2015

Sibrand Hassing (senioren) en Jannick Jansen (jeugd) clubkampioenen 2015:

Met het spelen van het Countus Clubkampioenschap 2015 hebben leden van de Tafeltennisvereniging Staphorst het seizoen 2014-2015 op sportieve wijze afgerond. De prijzen voor dit clubkampioenschap werden net als voorgaande jaren beschikbaar gesteld door Countus Accountants + Adviseurs uit Staphorst.

In de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat bonden zaterdagmorgen 30 mei de senior en jeugdleden de strijd aan om deze felbegeerde titel.

Er werden spannende duels uitgevochten, voordat de beslissing viel waren er heel wat zweetdruppels gevallen.

Uitslag senioren:

1e Sibrand Hassing

2e Albert Kuiper

3e Trea Woudsma

Uitslag jeugd:

1e Jannick Jansen

2e Arnout Huls

3e Erik Jan Tuin

4e Klaas Jan Vos

5e William Slager

6e Herman Dunnink

De Tafeltennisvereniging Staphorst kan terugkijken op een geslaagde voorjaarscompetitie, waarbij het 1e jeugdteam kampioen werd in de 2e klasse en de andere teams ook goed voor de dag kwamen. Alle deelnemers van de clubkampioenschappen kregen een prijs door Trea Woudsma uitgereikt namens de sponsor van deze dag, Countus Accountants + Adviseurs.

De maandagavondtrainingen gaan door t/m. 8 juni, de leden kunnen daarna bij voldoende belangstelling nog een aantal keren vrij spelen. De vereniging zit qua ledenaantal in een kleine dip en wil graag nieuwe jeugd en ook seniorleden erbij. Voor onze ledenwerfactie, zie onze flyer die hier te downloaden is.

Zaterdag 13 juni word voor de leden het tafeltennisseizoen 2014-2015 definitief afgesloten met

’s middags een wedstrijdje klootschieten en ‘s avond  wokken bij Chinees Restaurant Sun Palace.

Op 29 augustus staat het Open Avereest toernooi voor senioren en jeugd in Dedemsvaart gepland, hiervoor hebben zich al een aantal leden van de TTV Staphorst opgegeven.

Ondanks dat er en aantal leden stoppen, gaat  de vereniging zich uiteraard weer inschrijven voor de najaarscompetitie 2015 in de afdeling Oost.. Deze competitie begint in de maand september.