RTV-Oost op locatie in Staphorst

23 november 2011

RTV Oost was vrijdag met een rechtstreekse radio uitzending “Goedemorgen Overijssel” te vinden in Staphorst. De plaatselijke tafeltennisvereniging werd gevolgd bij haar banketstavenactie. Niels Kater van RTV Oost liep mee met voorzitter Trea Woudsma, die uitleg gaf over het hoe en waarom de tafeltennisvereniging deze jaarlijks terugkerende actie houdt.
Niels was zeer onder de indruk hoe een kleine enthousiaste vereniging als deze het hoofd boven water houdt om nieuwe materialen aan te schaffen en om toekomstige leden een aantrekkelijke contributie aan te kunnen bieden. De komende week zal er nog verkocht worden in Rouveen.
Ook probeert de tafeltennisvereniging door middel van deze actie het ledenaantal  omhoog te krijgen.
Bent u ook enthousiast geworden, liefhebbers van de tafeltennissport kunnen 5-6 weken gratis meetrainen (gegeven door een gediplomeerde trainer) op maandagavond vanaf 19.00 uur (jeugd) en vanaf 19.55 uur (senioren) in de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat.