Clubkampioenschappen 2011

22 november 2011

Gerjan en Albert clubkampioenen 2011:

Met het spelen van het Countus Clubkampioenschap 2011 hebben leden van de Tafeltennisvereniging Staphorst het seizoen 2010-2011 op sportieve wijze afgesloten. Dit clubkampioenschap werd net als voorgaande jaren gesponsord door Countus Accoutants + Adviseurs uit Staphorst. In de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat bonden afgelopen vrijdagavond 20 mei acht jeugdleden en zes seniorleden de strijd aan om dit felbegeerde clubkampioenschap. Zowel bij de jeugd als bij de senioren werden er spannende duels uitgevochten, voordat de beslissing viel waren er heel wat zweetdruppels gevallen. Ook kwamen enkele ouders en belangstellenden kijken die soms op het puntje van de stoel de wedstrijden goed konden volgen. Bij de jeugd was bij het bepalen van de clubkampioen heel erg spannend, alle drie spelers kwamen uit op zes gewonnen partijen. Het onderling resultaat moest uitkomst bieden, bij de senioren was deze telling om het onderlinge resultaat niet nodig.

Uitslag jeugd:                                              Uitslag senioren:
1e plaats:         Gerjan Kisteman                    1e plaats:         Albert Kuiper
2e plaats:         Stefan Scherpenisse              2e plaats:         Sibrand Hassing
3e plaats:         Ruben Mussche                     3e plaats:         Erik Bolding
4e plaats:         Corstiaan Troost                    4e plaats:         Hans Logtenberg
5e plaats:         Harmen Mussche                   5e plaats:         Trea Woudsma
6e plaats:         Madelon Woudsma                6e plaats:         Ben Vos
7e plaats:         Erik Jan Tuin
8e plaats:         Lennard Klosse

Het bestuur van de Tafeltennisvereniging kan terugkijken op een zeer geslaagd clubkampioenschap 2011 en hoopt dat er volgend jaar nog meer leden aan dit kampioenschap kunnen deelnemen. Alle deelnemers kregen een prijs(je) uitgereikt namens sponsor Countus. Vrijdagavond 10 juni a.s. gaan vele leden van deze kleine actieve vereniging met of zonder introducé wokken bij Chinees restaurant Sun Palace, waarmee het tafeltennisseizoen 2010-2011 ook op het “culinaire vlak” afgesloten wordt. Op maandagavond 5 september gaat het seizoen 2011-2012 met een eerste vrije speelavond van start. Een week later, maandag 12 september is de eerste training gepland. De najaarscompetitie 2011 start in de week van 19 september, waaraan zoals het nu lijkt twee senior en twee jeugdteams gaan deelnemen.