Koekenpan tafeltennistoernooi 2023

17 december 2023

17-12-2023: Tafeltennisjeugd speelt met koekenpan:

Maandagavond 11 december 2023  werd door de jeugdleden van de Tafeltennisvereniging Staphorst een ludiek “Koekenpan tafeltennistoernooi” georganiseerd.
Het ene jeugdlid kwam met een grote of kleine koekenpan, de ander met een steelpannetje waarmee bewezen werd dat je daar ook prima mee kunt tafeltennissen. Het klonk ook een beetje anders dan met een normaal tafeltennisbatje. Met vol enthousiasme werd er door 9 jeugdleden van de vereniging aan het toernooi deelgenomen. In twee poules werd de jeugd ingedeeld, alle partijen werden in twee games gespeeld met als mogelijke eindstand 1-1, 2-0 of 0-2. Na een aantal games werd er een pauze ingelast om iets te drinken, ook werden er snacks gepresenteerd. Met de één nog fanatieker als de andere werd met ontzettend veel plezier de partijtjes gespeeld. Wie er uiteindelijk gewonnen heeft is op zich niet zo belangrijk, het plezier in het spelletje met zo’n metalen pan was velen malen groter dan de einduitslag. De tafeltennisvereniging kan terugkijken op een leuke, ludieke activiteit.

Foto’s door Albert Kuiper, bewerkt door Quido van Hien.