Huldiging kampioenen, het 1e en 2e seniorenteam

17 december 2023

17-12-2023: Het 1e en 2e senioren tafeltennisteam gehuldigd:

Tijdens het koekenpantoernooi van de jeugd werden op maandag 11 december de kampioensteams gehuldigd.
Het 1e senioren tafeltennisteam van de Tafeltennisvereniging Staphorst is in de najaarscompetitie 2023 kampioen geworden in de regio Oost. Het 1e seniorenteam van sponsor Kapsalon Dick Heuckeroth / Knipp en Ko werd kampioen in de 4e klasse en mag in de voorjaarscompetitie uitkomen in de 3e klasse. Het team bestaande uit Jeroen Delhaas, Albert Kuiper en Sibrand Hassing hadden in hun poule een voorsprong van 10 punten op de nummer twee. Het 1e team werd in de bloemen gezet door voorzitter Nico Drost.

Ook het 2e senioren tafeltennisteam van de vereniging is in de najaarscompetitie 2023 kampioen geworden in de regio Oost. Het 2e seniorenteam van sponsor Massagepraktijk Gerco Talen werd kampioen in de 6e klasse en mag in de voorjaarscompetitie uitkomen in de 5e klasse. Het team bestaande uit Nico Drost, Jennieke Krale, Roel Brakke en Harry Pathuis hadden in hun poule maar liefst een voorsprong van 18 punten op de nummer twee. Het 2e team werd gehuldigd door secretaris Albert Kuiper. Voor Marja Krale, de Vertrouwens Contactpersoon van de vereniging was er ook een klein presentje.

Foto’s: Marja Krale en Sibrand Hassing
Bewerking: Quido van Hien.

Het 1e seniorenteam: v.l.n.r.: Jeroen Delhaas, Albert Kuiper en Sibrand Hassing

Het 2e seniorenteam: v.l.n.r.: Nico Drost, Jennieke Krale, Harry Pathuis en Roel Brakke