Jeugdranglijsttoernooi in Tilburg, 1e plaats voor Hester de Boer

12 november 2018

Job en Lucas Diepenbroek, Hester de Boer en Hermen en Roderick van Arnhem zijn zaterdagmorgen vroeg vertrokken richting Tilburg.
Daar werd zaterdag het jeugdranglijsttoernooi gehouden om een B-licentie te winnen.

Hermen van Arnhem heeft twee van de zes wedstrijden gewonnen. Hij heeft een groot aantal wedstrijden in vijf games gespeeld. Helaas ging zijn tegenstander met twee punten verschil met de winst er vandoor. Roderick van Arnhem kreeg zaterdag ook voor het eerst serieus tegenstand. Roderick heeft drie van de vijf wedstrijden gewonnen. Helaas zijn Hermen en Roderick tijdens de voorrondes uitgeschakeld.

Lucas werd helaas ook in de voorrondes uitgeschakeld. Job heeft tijdens de voorrondes ontzettend goed gespeeld en is doorgedrongen tot de kwartfinale. De kwartfinale was een zeer spannende in vijf games. Job heeft alles gegeven, maar helaas deze wedstrijd in de vijfde game verloren. Hester de Boer speelde de dag van haar leven. Zij heeft vijf van de zes wedstrijden gewonnen, prachtige rally’s gespeeld. Zij eindigde als eerste in de poule en werd dus de terechte winnaar bij de meisjes junioren! Een prachtige beker en de B-licentie op zak.

Van harte gefeliciteerd!