Jeugdranglijsttoernooi in Soest

19 februari 2019

18-02-2019:
Maar liefst vijf jeugdleden van TTV Staphorst deden afgelopen weekend mee aan het jeugd ranglijsttoernooi in Soest.
Job Diepenbroek, uitkomend bij de “jongens pupillen” werd tweede in zijn poule. Job won de kwartfinale op karakter, maar werd helaas uitgeschakeld in de halve finale.
Lucas Diepenbroek, uitkomend bij de “jongens junioren” won in zijn poule wel twee wedstrijden, maar verloor er ook twee en dus was het einde oefening.
Hermen van Arnhem heeft bij de “jongens junioren” in zijn poule maar liefst drie wedstrijden gewonnen en er twee verloren. Ondanks deze goede prestatie ging hij helaas niet door naar de volgende ronde.
Roderick van Arnhem had bij de “jongens kadetten” zijn dag niet, Roderick verloor drie en won maar twee wedstrijden. Ook voor hem was het helaas einde oefening.
Hester de Boer kwam uit bij de “meisjes junioren”. Zij heeft in haar poule twee wedstrijden gewonnen en drie wedstrijden verloren. Ook Hester mocht niet door naar de volgende ronde.
Al met al toch weer een leerzaam en gezellig weekend voor de Staphorster tafeltennissers.

Foto’s:
Henk de Boer en Johan van Arnhem