NK Afdeling jeugdklassentoernooi 2019

4 maart 2019

03-04-2019:

De senioren tafeltennis A-spelers van Nederland streden afgelopen weekend om de felbegeerde nationale titel. Dit kampioenschap werd gehouden in het Landstede Sportcentrum te Zwolle. Naast het kampioenschap van de senioren A-spelers wordt er ook een afdelingsjeugdklassentoernooi gehouden.

Jeugdspelers van alle NTTB afdelingen uit het gehele land waren hiervoor uitgenodigd vanwege hun prestaties (beste vier spelers van elke klasse, hoofd t/m de 4e klasse) die behaald waren in de najaarscompetitie 2018. Maar liefst drie spelers van de Tafeltennisvereniging Staphorst mochten afgelopen zaterdag 2 maart aan dit afdelingsjeugdtoernooi 2019 meedoen, t.w. Roderick van Arnhem, Jaron Huls en Robert Compagner.

Roderick speelde in de 2e klasse, in zijn poule stoomde hij florissant door naar de volgende ronde. Hierna kreeg hij nog meer geduchte tegenstander te verduren, zijn missie stopte in de kwartfinale. Jaron en Robert speelden in de 4e klasse. Beide spelers hebben zich kranig geweerd, na de poulewedstrijden kwam er helaas geen vervolg naar een volgende ronde.
Roderick, JaronĀ  en Robert hebben zich kunnen meten met andere talentvolle tafeltennissers uit het gehele land en zijn zeker weer een ervaring rijker.

Foto:
V.l.n.r. Roderick van Arnhem, Robert Compagner en Jaron Huls.