Huldiging 2e senioren- en 1e jeugdteam

19 mei 2024

Tussen het vrije spelen door werden op maandag 13 mei 2024 beide tafeltennisteams gehuldigd. Het 2e senioren tafeltennisteam van de Tafeltennisvereniging Staphorst is na hun kampioenschap in de najaarscompetitie 2023 in de 6e klasse nu ook kampioen geworden in de 5e klasse van de voorjaarscompetitie 2024. Het 2e seniorenteam van sponsor Massagepraktijk Gerco Talen werd dus kampioen in de 5e klasse en mag in de najaarscompetitie 2024 uitkomen in de 4e klasse. Het team bestaande uit Roel Brakke, Jennieke Krale en Nico Drost hadden in hun poule maar liefst een voorsprong van 10 punten op de nummer twee. En dat terwijl ze twee wedstrijden met twee spelers hebben gespeeld.

Ook het 1e jeugdteam had volgens het bestuur ook wel een prijsje verdiend. Het team van sponsor Installatiebedrijf Stegeman speelde voor het eerst in de voorjaarscompetitie 2024. Naut Brakke, Mark de Witte en Ezra Drost veroverden een mooie 2e plaats in de startersklasse, de zgn. O-13 klasse. En dat op maar twee punten afstand van het 2e jeugdteam van Kampenion uit Kampen.

Uit handen van secretaris Albert Kuiper werd het seniorenteam verrast met een Staphorster ondernemers bon, het jeugdteam kreeg als aanmoediging een medaille.

Het 2e seniorenteam en het 1e jeugdteam:
v.l.n.r.:
Achterste rij: Roel Brakke, Nico Drost en Jennieke Krale
Voorste rij: Naut Brakke, Ezra Drost en Mark de Witte.

Foto’s: Albert Kuiper
Bewerking: Quido van Hien.