Vechtdal tafeltennis dubbeltoernooi in Dalfsen 2022

31 mei 2022

Op maandagavond 23 mei 2022 hebben zes leden van de tafeltennisvereniging Staphorst meegedaan aan het Vechtdal dubbeltoernooi bij tafeltennisvereniging DTV ’84 in Dalfsen.

Marja Krale met Albert Kuiper, Harry Pathuis met Nico Drost en Simone van den Berg met Sibrand Hassing waren als drie gelegenheidsduo’s aan elkaar gekoppeld. In totaal deden er 17 koppels aan dit toernooi mee. Het fanatisme spatte er vanaf, maar gezelligheid en sportiviteit voerden de boventoon. De voorrondes werden in de zgn. “best off three” gespeeld. Na de voorronde werden de koppels verdeeld over drie poules. Deze rondes werden vanwege het nog krappe tijdschema afgewerkt in twee games. Simone en Sibrand plaatsten zich tot hun verrassing in de sterke A poule, Harry, Nico, Marja en Albert streden verder in de C poule. Met wisselende successen in deze laatste ronde lukte het de Staphorster duo’s niet om een prijsje mee naar huis te nemen.

Foto’s door Albert Kuiper, bewerking Quido van Hien
Foto hieronder: v.l.n.r. Albert Kuiper, Harry Pathuis, Simone van den Berg, Marja Krale, Sibrand Hassing en Nico Drost.