Het 1e senioren kampioensteam gehuldigd

15 juni 2022

Het 1e senioren tafeltennisteam van onze vereniging is in de voorjaarscompetitie 2022 kampioen geworden in de afdeling Oost. Het 1e seniorenteam van sponsor Kapsalon Dick Heukeroth / Knipp en Ko werd kampioen in de 3e klasse en mag in de najaarscompetitie uitkomen in de 2e klasse. Het team bestaande uit Jaron Mussche, Hermen van Arnhem, Albert Kuiper, Sibrand Hassing en Jan Supèr hadden in hun poule een voorsprong van maar liefst 6 punten op de nummer twee. Helaas stoppen twee van de vijf spelers, het team is dan ook naarstig op zoek naar een nieuwe speler. Tijdens de clubkampioenschappen werd het team vrijdagavond door bestuurslid Nico Drost met bloemen voor Sibrand, Albert en Jan en een standaard voor Hermen en Jaron gefeliciteerd met hun prestatie.

Groepsfoto 1e seniorenteam: v.l.n.r.: Sibrand Hassing, Albert Kuiper, Jaron Mussche, Jan Supèr en Hermen van Arnhem.

Foto’s: Roderick van Arnhem / Bewerking: Quido van Hien.