Familie Tafeltennis pepernotentoernooi

8 december 2013

07-12-2013: Familie pepernoten tafeltennistoernooi werd een gezellige strijd:

Ondanks dat Sinterklaas al weer uit Nederland is vertrokken werd er zaterdagmorgen in de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat een gezellig familie pepernotentoernooi gehouden. Maar liefst 11 jeugdleden gingen samen met een familielid onderling de strijd aan in een dubbel toernooi. Mama’s en papa’s die nog nooit een wedstrijdbal hebben geslagen (misschien ooit in een grijsverleden op de camping) laat staan een dubbelspel hebben gespeeld, waren bijzonder fanatiek. Technische tips werden er gegeven en punten werden gescoord.
In poule A werd een spannende strijd gestreden tussen het koppel Wouter Vos en Sander Mulder en Hester de Boer en haar vader Henk. Uiteindelijk werden Hester en haar vader Henk de winnaar in deze poule.
In poule B was het al net zo spannend, hier werden Basten Moorman en zijn moeder Linda verdiend tweede en Jannick  Jansen en zijn zus de winnaar.
Tenslotte werd er voor de eer gestreden om de overall winnaar.
Hierin werden Jannick Jansen en zijn zus eerste, tweede werden Hester de Boer en haar vader. De derde plaats werd behaald door Wouter Vos en Sander Mulder en de vierde plaats was voor Basten en zijn moeder.
Aan het eind van deze gezellige ochtend met veel toeschouwers om hun familie aan te moedigen, werden de prijzen door voorzitter Trea Woudsma uitgereikt. Gezien de positieve reacties is dit toernooi volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar.