Zwarte Piet geeft tafeltennistraining

4 december 2013

02-12-2013: Zwarte Piet geeft tafeltennistraining:

Maandagavond stonden de leden van de Tafeltennisvereniging Staphorst we even vreemd te kijken. Zij werden niet opgewacht door hun eigen trainer, maar door een jolige Zwarte Piet. Verbazingwekkend hoeveel deze Zwarte Piet van tafeltennistraining afwist. Eerst werd zoals altijd begonnen met de warming up en daarna werd door de jeugdspelers met de laddercompetitie begonnen. Zwarte Piet mocht ook als scheidsrechter optreden en de meeste jeugdleden kwamen ook aan de beurt om tegen de robot te spelen. Zwarte Piet verraste iedereen met pepernoten en een lekkere chocoladelolly.
Zwarte Piet reikte ook een taart uit aan Lennard Klosse en Klaas Jan Vos. De jeugdleden Lennard en Klaas Jan verkochten tijdens de banketstavenactie 2013 het grootste aantal banketstaven.