Cheque van Rabobank voor TTV Staphorst

6 november 2013

Oktober 2013:

Gerline Roo, ledenraadslid van de Rabobank Staphorst-Rouveen, heeft de Tafeltennisvereniging Staphorst erg blij gemaakt. Gerline kon namens de Rabobank Staphorst-Rouveen een cheque van € 500,00 overhandigen  aan Trea Woudsma en Sibrand Hassing, respectievelijk voorzitter en penningmeester van de Tafeltennisvereniging Staphorst. Het geld is beschikbaar gesteld uit het zogeheten Coöperatiefonds. De tafeltennisvereniging organiseert jaarlijks diverse leuke activiteiten voor jeugd en seniorleden. Voor het beschikbaar gestelde bedrag zal de vereniging binnenkort een nieuwe tafeltennistafel en wellicht andere benodigde materialen aanschaffen. Het logo van de Rabobank is toegevoegd op de site van de tafeltennisvereniging.

Rabobank