Boni jeugdsponsoractie 2013:

29 september 2013

12-10-2013: Geesje Tromp wint tafeltennisbatje:

Geesje Tromp heeft vrijdagavond haar prijs ter gelegenheid van de Boni jeugdsponsoractie opgehaald. Uit handen van voorzitter Trea Woudsma kreeg zij een nieuw tafeltennisbatje met natuurlijk ook een balletje. Geesje werd van harte uitgenodigd om op een maandagavond mee te komen trainen.

05-10-2013: Tafeltennisvereniging Staphorst actief bij Boni jeugdsponsoractie:

Afgelopen donderdagavond beet de Tafeltennisvereniging Staphorst het spits af bij de jeugdsponsoractie van de Boni Supermarkt. Zeven weken lang kunnen klanten bij de Boni muntjes aan hun favoriete club schenken, bij elke € 10,00 boodschappen krijgen de klanten een muntje.
Senior en jeugdleden van de Tafeltennisvereniging presenteerden zich met hun stand waar videobeelden te zien waren van training en de clinic aan de jeugdleden door oud bondscoach Anne Vlieg. Ook werden er stickers uitgedeeld en werd er door leden op een iPONG tafel (kleine tafeltennistafel) gespeeld om te laten zien hoe leuk de tafeltennissport is.
Op de stand konden bezoekers raden hoeveel “pingpong’ balletjes in de koker zaten. Niemand had precies het aantal van 170 stuks geraden. Wel zaten twee bezoekers er heel dicht bij.
Mevrouw Tromp (171) en mevrouw Hagedoorn (169) zaten er beiden één naast. Beide dames krijgen binnenkort als prijs een nieuw tafeltennisbatje uitgereikt.
De Tafeltennisvereniging met maar plm. 30 leden hoopt in de komende weken veel steun te krijgen van de klanten die hun boodschappen bij de Boni doen. Op donderdagavond 14 november staat de vereniging nogmaals in de hal van de Boni om hun sport te promoten.