Beweegbeurs 55+

29 september 2013

22-09-2013: Tafeltennisvereniging Staphorst present op de 55+ Beweegbeurs:
Op zaterdag 21 september werd in de sporthal aan de Hogeweg de Beweegbeurs voor 55+ers gehouden.
De organisatie was in handen van de gemeente Staphorst i.s.m. meerdere gezondheidscentra.  Helaas was de opkomst erg matig, maar toch waren er nog geïnteresseerden die hun gezondheid met een aantal tests wilden controleren. Tevens presenteerden meerdere sportverenigingen zich, zo ook de Tafeltennisvereniging Staphorst.
Op de stand van de Tafeltennisvereniging werden posters, stickers en folders uitgereikt en liet men een video van een training en activiteiten zien. Natuurlijk kon men ook een partijtje tafeltennis spelen. Het gratis raden van het aantal balletjes was ook in trek, hieraan zat een leuke prijs aan vast. Het aantal balletjes in de kom was 77 stuks, maar werd door niemand exact geraden. Madelon Woudsma was er het dichtst bij met 78 geraden balletjes, Kirsten Bronsvoort was er met 75 geraden balletjes ook dichtbij. Madelon Woudsma kan voor deze 1e prijs drie maanden gratis komen trainen bij de Tafeltennisvereniging. Kirsten Bronsvoort kreeg als 2e prijs een nieuw tafeltennisbatje. Binnenkort (3 oktober en 14 november) staat ’s avonds de Tafeltennisvereniging met senior en jeugdleden bij de Boni jeugdsponsoractie, de vereniging hoopt dat er veel muntjes in hun bakje/koker terechtkomen.