Familie tafeltennis dubbeltoernooi 2020

13 januari 2020

Het Familie tafeltennis dubbeltoernooi werd wederom een gezellige happening.
Zaterdagmorgen 11 januari 2020 werd door de tafeltennisvereniging Staphorst weer het gezellige tafeltennis familie dubbeltoernooi georganiseerd. In de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat waren 20 deelnemers die samen 10 koppels vormden.
Brink Climate Systems was de sponsor van de dag.
De deelnemers: Echtgenotes, mama’s, papa’s, broer, dochter, zwager, neven en vriendjes  waren bijzonder sportief, iedereen was gefocust op een goed resultaat. De spelregels hoefden niet uitgelegd te worden, want menigeen deed in voorgaande jaren al mee. Koffie, thee en/of frisdrank met een lekker stuk cake kon tussen de wedstrijden door genuttigd worden, Ben Vos zorgde voor de koffie en thee.

De uiteindelijke uitslag kwam als volgt uit de bus:

1e         Robert Compagner en Leandro Huls
2e         Job Diepenbroek en Dick Jan Diepenbroek
3e         Mark Mussche en Werner Mussche
4e         Jennieke Krale en Marja Krale
5e         Albert Kuiper en Klaaske Kuiper
6e         Nico Drost en Nico Würsten
7e         Jaron Mussche en André Mussche
8e         Jonathan Drost en Arne Slingerland
9e         Bert Jan Krale en Jesper Stegeman
10e       Gea Kuiper en Henk van Hien

Aan het eind van dit gezellig evenement werden de prijzen door Albert Kuiper uitgereikt, ieder koppel ging met een krentenbrood van bakker Ubak naar huis.

Foto’s: Henk van Hien en Albert Kuiper
Bewerking: Quido van Hien