Clubkampioenschappen 2014

19 mei 2014

Jannick Jansen (jeugd A) en William Slager (jeugd B) clubkampioenen 2014:

Met het spelen van het Countus Clubkampioenschap 2014 hebben leden van de Tafeltennisvereniging Staphorst het seizoen 2013-2014 op sportieve wijze afgesloten. De prijzen voor dit clubkampioenschap werden net als voorgaande jaren beschikbaar gesteld door Countus Accountants + Adviseurs uit Staphorst.
In de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat bonden zaterdagmorgen 17 mei de jeugdleden de strijd aan om deze felbegeerde titel. Vanwege het geringe aantal seniorenleden werd er dit jaar geen clubkampioenschap voor hun gehouden.
Er werden spannende duels uitgevochten, voordat de beslissing viel waren er heel wat zweetdruppels gevallen. In een gezellige ongedwongen sfeer waarbij enkele ouders ook hun belangstelling toonden  om zo hun favorieten aan te moedigen.

Uitslag jeugd A:                    Uitslag jeugd B:

1e Jannick Jansen                1e William Slager
2e Erik Jan Tuin                    2e Herman Dunnink
3e Arnout de Boer                3e Sander Mulder
4e Klaas Jan Vos                  4e Ramon Mijnheer
5e Karlo Bloemert                 5e Wouter Vos
6e Lennard Klosse               6e Stefan Slager

Ook werden de teams die kampioen in de voorjaarscompetitie 2014 geworden zijn gehuldigd. Het 1e senioren team, kreeg bloemen,
het 1e jeugdteam en het 3e jeugdteam kregen een beker.
Het bestuur van de Tafeltennisvereniging Staphorst kan terugkijken op een zeer geslaagde voorjaarscompetitie en clubkampioenschap 2014. Alle deelnemers kregen een prijs uitgereikt namens sponsor Countus Accountants + Adviseur.