Chinees restaurant Sun Palace sponsort tafeltennisteam

1 februari 2014

Chinees restaurant Sun Palace in Staphorst heeft het 3e jeugdteam van de Tafeltennisvereniging Staphorst nieuwe shirts aangeboden. De TTV Staphorst, één van de kleinste actieve verenigingen van Staphorst is erg blij met deze geste. Mevrouw Zhou kwam maandagavond tijdens training naar de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat om het nieuwe shirt te bewonderen. Mevrouw Zhou werd welkom geheten en van harte bedankt. Zij ging voor deze gelegenheid samen met het jeugdteam en voorzitter Trea Woudsma op de foto. Sun Palace is een gerenommeerd Chinees restaurant dat in wijde omgeving bekendheid geniet, je kunt er heerlijk eten en wokken. Zoals in het algemeen bekend is, hebben Chinezen een voorliefde voor de tafeltennissport, Sun Palace draagt deze sport dan ook een warm hart toe. De jeugdleden van het 3e team zijn bijzonder in hun sas met de shirts en zullen de naam van hun nieuwe shirtsponsor in Staphorst en wijde omgeving de komende jaren gaan uitdragen.

Op de foto v.l.n.r.
Herman Dunnink, William Slager, Trea Woudsma, Wouter Vos, Sander Mulder, mevrouw X.L. Zhou.