Anne Vlieg geeft clinic

24 januari 2014

Anne Vlieg weer te gast bij Tafeltennisvereniging Staphorst:

Vrijdagavond 24 januari 2014 was oud bondscoach en International Anne Vlieg naar Staphorst gekomen voor een tafeltennis clinic en om adviezen en technische tips te geven. Helaas konden maar ongeveer de helft van alle jeugdleden aanwezig zijn, de seniorleden waren er allemaal. Zij luisterden aandachtig naar wat Anne te vertellen had over zijn passie, DE TAFELTENNISSPORT. Anne draagt de tafeltennissport uit aan iedereen die het horen wil. Naast het geven van clinics en trainingen is Anne ook eigenaar van de tafeltenniswinkel TT Promotions. www.ttpromotions.nl . Anne had Matthias Dul meegenomen om het voetenwerk bij een bepaalde oefening onder de knie te krijgen. Houding en beweging zijn hierbij van cruciaal belang, want bij tafeltennis is een passieve houding en beweging “dodelijk”. Op aanwijzingen van Anne konden de leden van de tafeltennisvereniging zelf uitproberen en ervaren wat het tafeltennisballetje doet bij verschillende effecten. Met name is de service het belangrijkste wapen om punten mee te scoren, Anne had hiervoor interessante tips.
Met deze bagage kunnen de leden de komende tijd aan het oefenen.