Trea Woudsma neemt afscheid van het bestuur

27 oktober 2017

Op de algemene leden-jaarvergadering van maandag 23 oktober 2017 heeft Trea Woudsma afscheid genomen van het bestuur van onze vereniging. Jarenlang heeft zij de functie als voorzitter van onze tafeltennisvereniging behartigd. Wij zijn blij dat zij als jeugd coördinator en de trainingen tot mei 2018 gaat voortzetten, hiermee krijgt het bestuur de tijd om naar een andere trainer te zoeken. Op de agenda van deze vergadering stond dan ook dat er gezocht werd naar een nieuw bestuurslid, zo mogelijk onder de senior leden als wel één van ouders van jeugdleden. Helaas is dit nog niet helemaal gelukt, maar er wordt over nagedacht en hebben wij goede hoop dat wij binnenkort een nieuw bestuurslid bekend kunnen maken.
Aan het einde van de jaarvergadering werd Trea bedankt met een bloemetje en een bon.