Laser Gamen voor de jeugd

6 december 2017

Op vrijdagavond 1 december 2017 werd in de gymzaal aan de Burgemeester van der Walstraat onder de jeugdleden van de Tafeltennisvereniging Staphorst een laser game spel gehouden. Meerdere ouders waren aanwezig om het in goede banen te begeleiden, 17 jeugdleden van de vereniging hebben aan het spel meegedaan.
Met de één nog fanatieker als de andere werd tegen elkaar gestreden, achter de tafeltennistafel zouden sommige spelers ook wel wat fanatieker mogen zijn 😉
De standen werden bijgehouden door één van de ouders, als men het laser geweer leeg had moest de jeugd dit melden en kreeg men weer de kans om vervolgens weer volop aan de strijd deel te nemen.
Wie er uiteindelijk gewonnen heeft is niet zo belangrijk, het plezier in het spel was velen malen groter dan de uitslag.
Tussendoor en aan het eind kreeg iedereen een versnapering.
De tafeltennisvereniging kan terugkijken op een leuke activiteit, wellicht kan dit in het voorjaar nog een keer herhaald worden in het Notarisbos.