Ledenwerfactie

23 oktober 2012

November 2012: Tafeltennisvereniging Staphorst groeit nog steeds:

De Tafeltennisvereniging Staphorst heeft in de maand november wederom drie nieuwe jeugdleden kunnen begroeten.
Wie voor minimaal één jaar lid word van de vereniging, krijgt gratis een nieuw tafeltennisbatje. Deze ledenwerfactie stopt aan het eind van dit jaar.
De nieuwe jeugdleden Wilco Dunnink, Jurrian Slager en Edward Stens kregen uit handen van voorzitter Trea Woudsma een nieuw batje uitgereikt.

v.l.n.r. Wilco Dunnink, Jurrian Slager en Edward Stens met voorzitter Trea Woudsma en trainer Wim Mensink.

September 2012: Tien nieuwe jeugdleden erbij:

De tafeltennisvereniging Staphorst heeft er de laatste maand 10 nieuwe jeugdleden bij gekregen. De vereniging timmert wekelijks aan de weg met verslagen op de websites en in de Staphorster. Ook doen jeugdleden die al lid zijn verwoede pogingen om vriendjes of vriendinnetjes mee te nemen naar de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat, dit heeft dus tot bovenstaand succes geleid. Met deze ledenwerfactie, welke eind van dit jaar stopt, krijgen nieuwe leden die voor minimaal één jaar lid worden een gratis tafeltennisbatje.

Vorige week kregen deze nieuwe leden uit handen van voorzitter Trea Woudsma het nieuwe batje uitgereikt.
Trea ging samen met trainer Wim Mensink en de nieuwe jeugdleden Arnout de Boer, Erik Dominé, Jannick Jansen, Marthijn Kisteman, Lotte Lotterman, Bas Schra, William Slager, Derniek Vogelzang en Rilana van der Veen op de foto.
(Stefan Slager ontbreekt helaas op de foto)