Kampioensteams voorjaar 2019 gehuldigd

14 mei 2019

Het 1e en het 3de jeugd tafeltennisteam van de Tafeltennisvereniging Staphorst zijn in de voorjaarscompetitie 2019 kampioen geworden in de afdeling Oost. Het 1e jeugdteam van sponsor Chinees restaurant Sun Palace, bestaande uit Roderick van Arnhem, Hester de Boer, Lucas Diepenbroek en Hermen van Arnhem werd met een gigantische voorsprong kampioen in de 2e klasse afdeling Oost.
Ook het 3de jeugdteam van sponsor Installatiebedrijf Stegeman deed van zich spreken, zij werden dan ook overtuigend kampioen in de 3de klasse.
Het 3de jeugdteam, bestaande uit Henrico Slager, Robert Compagner, Jaron Huls en Marnick Dominé (ontbreek op de foto) had 5 punten voorsprong op de tweede.
Afgelopen maandagavond 6 mei werden de teams in het bijzijn van enkele ouders door voorzitter Anita Krale gehuldigd. Ook de andere jeugdteams presteerden heel goed in de competitie. Ook sprak zij haar zorgen uit over het feit dat een flinke aantal jeugdspelers jammer genoeg stopt met deze geweldige sport. De vereniging zal, zoals het er nu naar uitziet met 2 senioren en 4 jeugdteams aan de najaarscompetitie 2019 beginnen.

Foto’s: Albert Kuiper, bewerking Quido van Hien.

Foto van het 3de jeugdteam: v.l.n.r. Henrico Slager, Robert Compagner en Jaron Huls (Marnick Dominé ontbreekt)

Foto van het 1e jeugdteam: v.l.n.r. Roderick van Arnhem, Hester de Boer, Lucas Diepenbroek en Hermen van Arnhem.