Familie tafeltennis dubbeltoernooi 2024

24 januari 2024

24-01-2024: Het Familie tafeltennis dubbeltoernooi, een gezellige happening.
Zaterdagmorgen 20 januari 2024 werd door de tafeltennisvereniging Staphorst weer het gezellige tafeltennis familie dubbeltoernooi georganiseerd. In de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat waren 20 deelnemers die samen 10 koppels/duo’s vormden.De deelnemende familieleden, vrienden en bekenden waren bijzonder sportief. Wie van de spelregels niet op de hoogte was, werd bijgepraat. In een tienkamp, waar iedereen tegen elkaar moest spelen werden twee games gespeeld. Er kon dus een uitslag uit de bus komen van 2-0, 0-2  of 1-1. Na ongeveer twee uur spelen en 45 partijen achter ons kon de uitslag opgemaakt worden. Althans, niet nadat de duo’s met hetzelfde puntenaantal nogmaals twee games hadden gespeeld.
Koffie, thee en/of frisdrank met wat lekkers kon tussen de wedstrijden door genuttigd worden.

De uiteindelijke uitslag kwam als volgt uit de bus:

1e         Jennieke en Marja Krale
2e         Marnix en Henk Kin
3e         Sibrand Hassing en Bart Sweers
4e         Albert Kuiper en Quido van Hien
5e         Nico en Ezra Drost
6e         David van Marle en Job Slootweg
7e         Arne en Bert Mokken
8e         Mark en Stefan de Witte
9e         Gea Kuiper en Henk van Hien
10e       Lucas en Marloes Hassing

Aan het eind van dit gezellig evenement werden de prijzen door Albert Kuiper uitgereikt, iedere speler ging met een lekkere attentie naar huis.

Foto’s: Ines Schutte
Bewerking: Quido van Hien