Familie tafeltennis dubbeltoernooi 2018, super gezellig

18 januari 2018

Zaterdagmorgen 13 januari 2018 werd door de tafeltennisvereniging Staphorst weer het gezellige tafeltennis familie dubbeltoernooi georganiseerd. Albert Kuiper heette alle deelnemers van harte welkom en wenste iedereen een sportieve morgen toe. Brink Climate Systems droeg financieel haar steentje bij. Met het oog op de competitie die binnenkort van start zal gaan is dit een mooi moment om voor de nieuwelingen de regels van het dubbelspel “onder de knie” te krijgen.
In de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat waren 28 deelnemers, 14 koppels die samengesteld werden in twee poules.

De spelers waren bijzonder sportief, het fanatisme straalde er soms vanaf. Technische tips en spelregels werden vooraf of tussendoor nog even gegeven en er werd om elk punt gestreden. Koffie, thee en/of frisdrank kon tussen de wedstrijden door genuttigd worden.

De uiteindelijke uitslag kwam als volgt uit de bus:

1e        Sibrand en Lucas Hassing
2e        Hans Righolt en Henk de Boer
3e        Jaron en Arnout Huls
4e        Lucas en Dick Jan Diepenbroek
5e        Roderick en Johan van Arnhem
6e        Janiek de Rijke en Job Diepenbroek
7e        Hermen en Johan van Arnhem
8e        Robert en Jan Compagner
9e        Marnick en Stefan Dominé
10e       Xander en Roelof Jansen
11e       Albert Kuiper en Quido van Hien
12e       Jennieke en Marja Krale
13e       Bert Jan Krale en Jesper Stegeman
14e       Henk van Hien en Gea Kuiper

Aan het eind van deze gezellige ochtend werden de prijzen uitgereikt, ieder koppel ging met een krentenbrood van bakker Ubak huiswaarts.
Gezien de leuke reacties zal dit toernooi een jaarlijks terugkerende activiteit zijn.