Clubkampioenschappen 2023

15 juni 2023

Sibrand Hassing en Marnix Kin zijn de clubkampioenen van 2023::

Met het spelen van het Countus Clubkampioenschap 2023 op vrijdag 9 juni hebben leden van de Tafeltennisvereniging Staphorst het seizoen 2022-2023 op sportieve wijze afgerond.
Voorzitter Nico Drost kon in totaal 14 leden van de vereniging verwelkomen

Bij de senioren waren het zes en bij de jeugd acht spelers die in de zgn. zes en achtkamp om de felbegeerde titel streden.
De prijzen voor dit clubkampioenschap werden net als voorgaande jaren beschikbaar gesteld door Countus Accountants + Adviseurs uit Staphorst. Zowel bij de senioren als bij de jeugd werden spannende partijen gespeeld. Met een koud en warm hapje voor de spelers werd er halverwege het kampioenschap een pauze ingelast. Ook werd er vanwege de warmte veelvuldig gebruik gemaakt van een koud drankje. Ook de koffie en thee stond voor iedereen klaar, jammer dat er weinig ouders en toeschouwers waren om hun favorieten aan te moedigen.

Nadat vele spannende duels waren uitgevochten, werden de uitslagen bekend.

Uitslag senioren:                      Uitslag jeugd:
1e Sibrand Hassing                  1e Marnix kin
2e Jeroen Delhaas                    2e Jonathan Mulder
3e Albert Kuiper                        3e Céline van Veldhuizen
4e Jennieke Krale                     4e Henrik Bloemert
5e Nico Drost                            5e Jesse Kuiper
6e Harry Pathuis                       6e David van Marle  7e Collin Huls  8e Ezra Drost

De uitreiking van de prijzen werd door voorzitter Nico Drost gedaan. Nico kon terugkijken op een sportief kampioenschap. Hij deed ook een oproep aan de jeugdleden om zich op te geven voor de najaarscompetitie 2023. Deze competitie loopt voor de senioren en de jeugd van half september t/m eind november 2023. De tafeltennisvereniging wil ook graag nieuwe seniorleden verwelkomen om de twee seniorenteams in stand te houden.

Groepsfoto door Marja Krale
Meerdere foto’s gemaakt door Marja, Nico en Albert.
Bewerking door Quido van Hien