Clubkampioenschappen 2013

4 juni 2013

Arnout Huls (jeugd A) , William Slager (jeugd B) en Albert Kuiper (senioren) clubkampioenen 2013:

Met het spelen van het Countus Clubkampioenschap 2013 hebben leden van de Tafeltennisvereniging Staphorst het seizoen 2012-2013 op sportieve wijze afgesloten. De prijzen voor dit clubkampioenschap werden net als voorgaande jaren beschikbaar gesteld door Countus Accountants + Adviseurs uit Staphorst. In de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat bonden vrijdagavond 31 mei de seniorleden de strijd aan om deze felbegeerde titel.
Op zaterdagmorgen 1 juni was de jeugd aan de beurt. Zowel bij de senioren als bij de jeugd werden  spannende duels uitgevochten, voordat de beslissing viel waren er heel wat zweetdruppels gevallen. In een gezellige ongedwongen sfeer waren vele ouders en belangstellenden zaterdagmorgen aanwezig om te zien hoe hun favorieten het er vanaf brachten.

Uitslag senioren: Uitslag jeugd A:
Uitslag jeugd B:

6e Sander Mulder

7e Lotte Lotterman

8e Stefan Slager

De Tafeltennisvereniging Staphorst kan terugkijken op een zeer geslaagd clubkampioenschap 2013. Alle deelnemers kregen een prijs uitgereikt namens sponsor Countus Accountants + Adviseurs. Zaterdagavond 1 juni werd het tafeltennisseizoen 2012-2013 afgesloten bij de Chinees. Vele leden waren met of zonder introducé aanwezig bij het wokken in Chinees restaurant Sun Palace. Voorzitter Trea Woudsma opende deze avond en heette iedereen van harte welkom. Deze avond stond ook in het teken van trainer Wim Mensink die de club na vele jaren gaat verlaten.
Bestuur en leden hebben Wim daarom nog even in het zonnetje gezet, met enkele cadeaus werd Wim bedankt voor zijn jarenlange inzet voor de vereniging.
De leden kunnen, indien daar behoefte aan is nog ongeveer twee weken vrij spelen, waarna iedereen aan een rustiger periode kan genieten.

Op 31 augustus staat het Open Avereest toernooi voor senioren en jeugd in Dedemsvaart gepland, vele leden van de vereniging hebben zich reeds hiervoor opgegeven.
De najaarscompetitie 2013 start in de maand september, de tafeltennisvereniging heeft twee senioren en vier jeugdteams ingeschreven.

Voor de foto’s, zie fotoalbum