Afsluiting seizoen 2017-2018

28 juni 2018

Op zaterdagavond 23 juni werd het tafeltennisseizoen 2017-2018 definitief afgesloten  bij Chinees Restaurant Sun Palace. Voorzitter Anita Krale kon 18 leden met of zonder introducé verwelkomen, blikte even terug op de afgelopen competitie en wenste iedereen een smakelijke avond. Mede door de inzet van alle spelers en de trainers Robin Jansman en Sibrand Hassing kan de Tafeltennisvereniging Staphorst terugkijken op een zeer geslaagd voorjaarscompetitie 2018. Drie van de zeven teams hebben het  kampioenschap kunnen vieren. De overige teams kwamen ook goed voor de dag. Robin en Sibrand werden nog even extra in het zonnetje gezet en kregen als dank voor hun inspanningen een presentje.

Maandag 25 juni was de laatste training van het seizoen, alleen bij aanwezigheid van seniorleden zou er wellicht op een maandag in juli nog een keer vrij gespeeld kunnen worden. Op zaterdag 1 september staat het Open Avereest toernooi voor senioren en jeugd in Dedemsvaart gepland, hiervoor hebben zich al een flink aantal leden van de TTV Staphorst opgegeven. De najaarscompetitie 2018 begint in week 37. Zeven teams, twee senioren en vijf jeugdteams nemen hieraan deel.
De tafeltennisvereniging wil met name heel graag seniorleden verwelkomen.