Rabobank Clubsupportactie 2024

18 oktober 2024

Rabobank, hartelijk dank:

Afgelopen maandagavond 14 oktober 2024 mocht bestuurslid Sibrand Hassing en meerdere jeugdleden namens de Tafeltennisverenging Staphorst een cheque in ontvangst nemen van de Rabo Club Support actie. Namens de Rabobank Meppel – Staphorst – Steenwijkerland was Klaas Woudsma aanwezig. Klaas mocht een cheque overhandigen met een bedrag erop van € 209,47. Een mooi bedrag waar wij als vereniging blij mee zijn en wat zeer goed van pas komt als aanvulling op de kosten van een nieuwe jeugdtrainer. Deze jeugdtrainer is inmiddels al bij de vereniging gestart. Nogmaals, Rabobank bedankt!!
Ook aan alle mensen die op de Tafeltennisvereniging Staphorst gestemd hebben, vriendelijk dank!

Bij één van de foto’s, Klaas Woudsma en Sibrand Hassing met de jeugdtrainer en jeugdleden
Foto’s door Albert Kuiper
Bewerking door Quido van Hien