NK Afdeling jeugdklassentoernooi 2020

1 maart 2020

01-03-2020: Vier jeugdleden in actie op het NK in Zwolle:

In Zwolle werd het afgelopen weekend op zaterdag en zondag het NK tafeltennis voor de senioren A-spelers van Nederland gespeeld. Dit kampioenschap werd gehouden in het Landstede Sportcentrum.
Naast dit kampioenschap voor de senioren A-spelers werd er zaterdag ook een afdelingsjeugdklassentoernooi gehouden. De vier jeugdspelers uit de hoofdklasse t/m de 4e klasse die het beste hadden gepresteerd in de najaarscompetitie 2019 waren hiervoor uitgenodigd.
Maar liefst vier jeugdspelers van de Tafeltennisvereniging Staphorst mochten aan dit afdelingsjeugdklassentoernooi 2020 meedoen, t.w. Hermen van Arnhem en Roderick van Arnhem in de hoofdklasse en Jaron Mussche en Mark Mussche in de 2e klasse. Alle vier spelers wisten zich met 3e en 4e plekken niet voor de 2e ronde te plaatsen. Hermen, Roderick, Jaron en Mark hebben zich kunnen meten met andere talentvolle tafeltennissers uit het hele land en zijn zeker weer een ervaring rijker.