Jeugd Sponsor Actie Poiesz Supermarkten

4 februari 2022

Ook dit jaar mag de Tafeltennisvereniging Staphorst weer meedoen met de Jeugd Sponsor Actie van de Poiesz.

Deze actie loopt van maandag 14 februari en eindigt op zaterdag 9 april 2022.
Bij elke € 10,- aan boodschappen (exclusief statiegeld) ontvang je een Jeugd Sponsor Munt. Maar er zijn meer mogelijkheden om sponsormunten te ontvangen. Wekelijks staan er in de voordeelfolder speciale Jeugd Sponsor aanbiedingen, bij deze aanbiedingen worden extra munten uitgegeven.

Extra munten scoren, dus meer opbrengst !!
 5 Jeugd Sponsor Punten bij speciale weekaanbiedingen
15 Jeugd Sponsor Munten bij de speciale fruit- of bakkerijaanbieding die de hele week geldt:  de Spaarsprinter

Voor in de winkel staat een display met kokers van verschillende verenigingen.
Als tafeltennisvereniging Staphorst willen wij natuurlijk dat er zoveel mogelijk munten in onze koker komt.  Wij hopen dan ook dat u als ouder en sympathisant deze actie ondersteunt en uw munten in onze koker doet.