Haarmode José uit de Wijk, nieuwe shirtsponsor 2e seniorenteam

8 februari 2017

De nieuwe shirtsponsor van het 2e seniorenteam van de tafeltennisvereniging Staphorst is Haarmode José uit De Wijk. Deze kleine maar zeer actieve vereniging is hier dan ook erg blij mee. Maandagavond kwam José de shirts bewonderen. José werd dan ook bedankt voor haar bijdrage en ontving uit handen van de voorzitter Trea een bloemetje.
José Hulzebosch, eigenaresse van Haarmode José heeft  2½ jaar geleden de kapsalon overgenomen en haar droom werkelijkheid gemaakt. Naast je haar te laten doen heeft zij in de salon ook een aparte ruimte ingericht als nagelstudio. Maar voor visagie en je wenkbrauwen te laten epileren en verven kun je in de salon ook terecht bij haar. Haarmode José is een gezellige en gemoedelijke kapsalon die altijd in beweging is.
Zij en haar medewerkster Anita volgen veel trainingen en cursussen om op de hoogte te blijven van nieuwe technieken, kleuringen en modellen.

De kleine tafeltennisvereniging Staphorst sprak haar wel aan, want het is ook een gemoedelijke vereniging waar volop wordt getraind en bewogen wordt om goede resultaten te behalen.
Voor meer informatie over kapsalon Haarmode José kunt u de website
www.haarmodejose.nl raadplegen of een kijkje nemen op haar Facebook.

Bij de foto:
v.l.n.r. Hans Logtenberg, Anita Krale, sponsor José Hulzebosch en Gerrit Snijders
Foto: Albert Kuiper / bewerking Quido van Hien