Anne Vlieg te gast bij TTV Staphorst

29 februari 2016

Vrijdagavond 19 februari was oud bondscoach en International Anne Vlieg naar Staphorst gekomen voor een tafeltennis clinic en om adviezen en technische tips te geven.
Helaas waren niet alle leden aanwezig, die hebben een leuke training gemist. De aanwezige leden luisterden aandachtig naar wat Anne te vertellen had over zijn passie, DE TAFELTENNISSPORT.
Naast het geven van clinics en trainingen is Anne ook eigenaar van de tafeltenniswinkel TT Promotions. www.ttpromotions.nl .
Houding, beweging en de wijze waarop het batje vastgehouden wordt zijn bij het tafeltennis van cruciaal belang.
Bij tafeltennis is een passieve houding en beweging “dodelijk”. Ook liet Anne de leden van de tafeltennisvereniging zien wat het tafeltennisballetje doet bij verschillende effecten. Met deze bagage kunnen de leden met vertrouwen de competitie ingaan.