60 jarig jubileum Tafeltennisvereniging Staphorst

22 november 2015

Ondanks het feit dat de belangstelling minder was dan was ingeschat, kan het bestuur van onze tafeltennisvereniging terugzien op de succesvolle viering van het 60 jarig bestaan.
Vrijdagavond 20 november was een leuke groep tafeltennissers, leden en oud leden uit Staphorst en leden van de verenigingen uit Meppel, Nijeveen, Hoogeveen, Wijhe en Kampen welke meededen aan het jubileumtoernooi. Hierbij werd op het scherpst van de snede gestreden, de uitslagen:

3e klasse:
1e prijs: Hans Righolt TTV Meppel
2e prijs: Klaas Pot TTV Meppel
3e prijs: Rudi Timmerman TTV Deto

4e klasse:
1e prijs: Gerrit Snijders TTV Deto
2e prijs: Harrie Geerlings TTV Wijhe
3e prijs: Paul Stadhouders TTV Reflex ’65

5e/6e klasse:
1e prijs: Alies Hendriks TTV Kampenion
2e prijs: Alice Ringenier TTV Kampenion
3e prijs: Tom Duiverman TTV Reflex ’65

Bekijk alle foto’s van vrijdagavond 20 november – Jubileum Toernooi

Zaterdagmorgen de 21e november was er een Spectaculair Tafeltennis Event georganiseerd, dit werd verzorgd door MJ Tafeltennis (entert(r)ainers) www.mjtafeltennis.nl
Hierbij was een spelencircuit voor iedereen uitgezet en een spectaculaire demonstratie, welke gegeven werd door Mark Mulder en Jeroen Kuijt.
Het maken van foto en het verzorgen van het geluid was in handen van Quido van Hien.
De belangstelling voor dit evenement was iets aan de magere kant, maar de aanwezigen hebben met genoegen in verschillende spelvarianten mogen proeven aan de tafeltennissport.
Bij de demonstratie zat iedereen op het puntje van hun stoel en hebben ontzettend genoten van hetgeen er gepresenteerd werd.
De vereniging gaat na 60 jaar gewoon verder op de sportieve ingeslagen weg, het aan de weg blijven timmeren en het blijven promoten van deze leuke snelle sport.
Nieuwe leden worden met open armen ontvangen.
Het komende voorjaar hoopt de vereniging met twee senioren en twee jeugdteams aan de voorjaarscompetitie 2016 te kunnen deelnemen.

Bekijk alle foto’s van zaterdagmorgen 21e november – Spectaculair Tafeltennis Event