Tafeltennis dubbeltoernooi bij DTV ’84 in Dalfsen

10 mei 2017

Op maandagavond 1 mei 2017 hebben vier leden van de tafeltennisvereniging Staphorst meegedaan aan het tafeltennis dubbeltoernooi in Dalfsen. Anita Krale was met Sibrand Hassing het ene koppel en Marja Krale met Albert Kuiper het tweede koppel. Gezelligheid en sportiviteit voerden hier de boventoon, maar het fanatisme van de spelers was er niet minder op.
Na een snelle voorronde van één game werden de koppels verdeeld over drie poules, waar gespeeld werd volgens het zgn. “best of three”. Marja en Albert werden in een sterke poule met zeven koppels ingedeeld, waar tot verbazing en volle tevredenheid een vijfde plaats bereikt werd. Anita en Sibrand kwamen in een andere poule van acht koppels uit, een tweede plaats was uiteindelijk ook een uitstekend resultaat.

Foto’s:
Albert Kuiper, Anita Krale en Trea Woudsma