Wij hebben de volgende bord-en shirt en activiteiten sponsors:

Door sponsering van genoemde bedrijven probeert de TTV Staphorst de begroting rond te krijgen, materialen goed te onderhouden en de contributie voor haar leden op een redelijk pijl te houden.

Chinees Restaurant Sun Palace te Staphorst

Januari 2014: Chinees restaurant Sun Palace sponsort Staphorster Tafeltennisteam:

Chinees restaurant Sun Palace in Staphorst heeft het 3e jeugdteam van de Tafeltennisvereniging Staphorst nieuwe shirts aangeboden. De TTV Staphorst, één van de kleinste actieve verenigingen van Staphorst is erg blij met deze geste. Mevrouw Zhou kwam maandagavond tijdens training naar de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat om het nieuwe shirt te bewonderen. Mevrouw Zhou werd welkom geheten en van harte bedankt. Zij ging voor deze gelegenheid samen met het jeugdteam en voorzitter Trea Woudsma op de foto. Sun Palace is een gerenommeerd Chinees restaurant dat in wijde omgeving bekendheid geniet, je kunt er heerlijk eten en wokken. Zoals in het algemeen bekend is, hebben Chinezen een voorliefde voor de tafeltennissport, Sun Palace draagt deze sport dan ook een warm hart toe. De jeugdleden van het 3e team zijn bijzonder in hun sas met de shirts en zullen de naam van hun nieuwe shirtsponsor in Staphorst en wijde omgeving de komende jaren gaan uitdragen.

Haarmode Dick Heuckeroth & Knipp & Ko te Staphorst

(verslag januari 2010)
Haarmode Dick Heuckeroth en Knipp & Ko sponsort Staphorster tafeltennisteam:

Haarmode Dick Heuckeroth en Knipp & Ko heeft het 1e senioren team van de Tafeltennisvereniging Staphorst nieuwe shirts aangeboden. De TTV Staphorst, één van de kleinste actieve verenigingen van Staphorst is erg blij met deze geste. Dicky, Bernett en Naomi Heuckeroth kwamen vrijdagavond tijdens de 1e competitiewedstrijd naar de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat om het nieuwe shirt te bewonderen. De familie Heuckeroth werd van harte bedankt en voor deze gelegenheid in het zonnetje gezet. Haarmode Dick Heuckeroth & Knipp & Ko, met vestigingen in Staphorst, Hoogeveen, Emmen, Wolvega en Hasselt heeft een voorliefde voor de tafeltennissport en draagt deze sport een warm hart toe. Albert Kuiper, Sibrand Hassing en Gerald Compagner van het 1e seniorenteam zijn bijzonder in hun sas met de shirts en zullen de naam van hun nieuwe shirtsponsor in Staphorst en wijde omgeving de komende jaren gaan uitdragen.

Installatiebedrijf Stegeman te Staphorst

(verslag februari 2010)
Installatiebedrijf Stegeman sponsort Staphorster jeugdteam tafeltennis:

Installatiebedrijf Stegeman aan de Gemeenteweg in Staphorst heeft het sponsorcontract met meerdere jaren verlengd en het jeugdteam van de Tafeltennisvereniging Staphorst nieuwe shirts aangeboden. Roel Stegeman kwam zaterdagmiddag even langs om tijdens de competitiewedstrijd in de gymzaal aan de Burgemeester v.d. Walstraat de nieuwe shirts te overhandigen. Roel Stegeman, al jaren de vaste sponsor van deze kleine tafeltennisvereniging kreeg hiervoor een boeket bloemen aangeboden. De spelers van het jeugdteam waren in hun nopjes met hun nieuwe outfit. De naam van Installatiebedrijf Stegeman zullen zij voor de komende jaren op sportieve wijze uitdragen.

Meesters Tweewielers te Staphorst

Countus Accountants+Adviseurs te Staphorst (Jaarlijkse Clubkampioenschappen)

Rabobank Staphorst-Rouveen

Brink Climate Systems

Massagepraktijk Gerco Talen

Stiptwerk Uitzendbureau

Poiesz supermarkten

Bent u ook geïnteresseerd in de mogelijkheden tot sponsering?
Neem vrijblijvend contact op met de secretaris of vul het contact formulier in.